Geen TIEL - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Geen TIEL - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Geen TIEL

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Beste mensen, ik weet het niet meer, wat voor titel moet ik het berichtje nou geven?? Nou ja, normaal gebeurt er elke dag wel weer iets bijzonders maar vandaag ging alles naar wens dus ook geen bijzondere titel!! Nou ik heb nog even weer geholpen bij het inpakken en zo, dat ging vandaag ook weer geweldig goed!! Ja en euh, ze rooien nog steeds een beetje door. Het loopt nu eigenlijk wel redelijk goed!! Nou mooi man!! En Alice, je moet inderdaad niet klagen want je bent al ff een poosje naar Italie geweest!! Pa en Ma moeten nog maar ff een poosje weg als ik er weer ben. En euh, BEN wanneer ga jij eigenlijk op vakantie, ook al gauw of niet???

Nou ik ga maar ff weer slapen, en wens de rest enzo, een goede dag toe!!

OOh, en euh Alice, je mag ook wel een smokje van mij hebben hoor als je dat graag wilt,haha!! Maar Grietje krijgt er in elk geval één!!!! (je moet ook niet overdrijven hé)

  • 21 Juli 2005 - 15:36

    Hillie:

    Hoi Gert,
    Nou niet alleen een titel verzinnen is een hele klus maar ook elke dag weer ff een berichie sturen, vind ik knap. Iedereen!!!!! kijkt er volgens mij met spanning naar uit. Niet alleen van de correspondenten maar ook de "zwartkijkers".
    Hier is het weer het tegenovergestlede van vorige week, toen liep ik nog lekker met Ien in Leiden te shoppen en lekkere luchtige shirtjes te kopen en nu bijna de trui weer aan. Maar ik zal er niet langer over zeiken, zoals jij het zo plastisch noemt, maar de redne is om jou een klein beetje voor te bereiden dat je niet alleen een heel dun t-shirtje aan trekt. Alhoewel volgende week stijgen the temperaren weer flink. Genoeg ge-oh-d. Blij te vernemen dat je er nog steeds schik in hebt. Jan loopt tussen de druppels door de perceeltjes te arresteren. 't Is er hoog nodig aan toe. Lambert heft vandaag ok zien leste warkdag had en begint an zien vekaansie. Nog maar eens zien waar we ff een keertje met hem heen zullen gaan.
    Nou jong, mien eierwekkertje leup af en dat betekent dat de piepers gaar bent, ofwel de oven uut wilt, je kent dat wel. Hoe is het rouwens met het eten daar, nogal anders als bij ons of ook eerappels met gruunte, hoor nog wel,liefs van ons femielietje en till, the next one, Hillie

  • 21 Juli 2005 - 17:07

    Alice:

    Ha Gert,
    Daar ben ik nog even. Het weer is, zoals Hillie zegt, niet meer zo geweldig oftewel: een beetje herfstachtig. Bas is vandaag met zijn vriendinnegie Marianne en haar zus naar Bataviastad geweest en hebben een kijkje genomen in zijn kamer in Dronten. Fred is druk met een tuinhuisje bij oma op de Veenakker.
    Had ik je al verteld dat Frans Bauer op Vanboeijen was? En dat veel van mijn collega's zijn geweest. Dat ze genoten hebben, maar na een half uurtje zijn muziek "wel gezien" hadden? Dat Bastiaan zegt dat het dus niet de echte liefhebbers zijn. Dat ik denk dat dat wel klopt?
    Nou Gert, de groeten uit Beilen.
    Dank voor je smokkie. Mijn avond is weer goed, dat snap je.
    Een dikke zoen terug.
    Doei, doei.

  • 21 Juli 2005 - 17:35

    Bastiaan:

    Hey Gert,

    Zo daar ben ik weer. Heb twee paar schoenen gekocht en een nieuwe spijkerbroek ach ja je zult wel denken twee paar schoenen!! Tweede paar voor de helft van de prijs dus dat scheelde nog al ff.
    Morgen moet ik met Mark mee een woninkje spakken in Assen. Nou kerel de groeten en tot snel. Gaan we samen even ergens 'één kopen' Groeten en nog veel plezier daar.

    Bastiaan

  • 21 Juli 2005 - 18:09

    Henk:

    hoi gert .
    ben je nog steeds aan het rooien? wij zijn maandag begonnen! het rooide heel mooi en het stoof ook een beetje. a.s. maandag gaan we planten. snap jij het nog?
    Heb je ook last gehad van je oriëntatie? nou ik wel. ik had vooral last van oost en west. hoe veel possums heb je al dood gereden? ik stop want ik moet gerald van het voetbalveld halen.
    groetjes henk

  • 21 Juli 2005 - 18:15

    Gerda:

    Hallo Gert,
    man we vallen in een gat als jij straks terug bent. Onze vaste lees en schrijfrubriek verdwijnt, waar moeten we nu onze berichten naartoe sturen? Bovendien missen we dan info van iedereen. Je kunt misschien wel een fictief mannetje in N-Z laten stage lopen. Je bedenkt dan gewoon spannende avonturen. Wij reageren wel! Veel te leuk.
    Maar goed, wel mooi om je straks es even weer life te zien hoor. Ik verheug me er op. Tot belletje, kus mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 25557

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: