JA, euh,...... Woensdag, haha!!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu JA, euh,...... Woensdag, haha!!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

JA, euh,...... Woensdag, haha!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

beste mensen, ik ben zo'n beetje 6 weken iets creatief geweest om elke keer een nieuwe titel te bedenken dus het zwakt nu wat af. Maar toch een hele prestatie van zo'n boertje aan de andere kant van de wereld. Je merkt wel de verhalen worden ook niet erg spannend, een beetje flauw gezeur hé??!!! Nou goed dan, vandaag van alles nog even weer gedaan in de schuur. Het meest bij het inpakken geholpen, das wel grappig werk!! Nou en verder, mam, ik heb zaterdag morgen (30 juli) mijn vluchtje naar Christchurch geboekt. Ik vertrek zaterdag middag van Christchurch naar Singapore!! Nou dan weten jullie dat ook weer een beetje.

Ik ga even slapen en wens iedereen veel plezier daar in het "Koude" Nederland. (zijkers) Het is hier veel kouder!! Nou groetjes en een smok an mien vriendin!!!

  • 20 Juli 2005 - 17:11

    Ben:

    hee gertje. het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op jou site gezet heb. Ik had nog al wat te doen zeg maar. Vorige week elke avond wat te doen, 2x naar een diploma uitreiking geweest en opgeruimt in de schuur, beachparty. Dat was echt geweldig!!! sorry....
    Afgelopen weekend weggeweest met de AMDG naar gramsbergen. Was wel weer gezellie!
    Ben nu pap aan't helpen. Nog een paar dagen lelies koppen en wieden en dan is het weer gedaan. Voor de rest in de schuur aan't straten. Er waren wat delen verzakt. Volgens mij vermaak jij je ook nog wel wat daar. Nou, werkse nog en je hoort nog van me.
    Groetjes Ben!

  • 20 Juli 2005 - 19:07

    Alice:

    Hoi Gert,
    Ik vind het wel terecht dat je jezelf wat op de borst klopt over je creativiteit! En geweldig, dat je toch elke dag weer de tijd neemt om wat van je te laten horen. Uit de reacties merk je al dat ieder met spanning op je terugkomst wacht.
    En weet je wat ik ook zo goed vind: dat je niet één keer vergeet om een "smokkie" voor je vriendinnetje toe te voegen.
    Margriet: je boft maar met zo'n trouwe kusser.
    Over het weer heb je al het nodige gehoord, daar wijd ik maar niet over uit. De lage versnelling van de vakantie is verdwenen; we gaan weer een tandje harder. word jaloers als ik je moeder hoor over vakantie.
    Maar...ik besef dat ik mijn portie gehad heb en zal niet zeuren.
    Zondag is er een baby-party bij onze buren voor de geboorte van hun zoontje Yoran en Fred en ik zullen van de partij zijn. Dat was eerst weer het nieuws van Brunsting. Groeten Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 25593

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: