Morgen naar Milford sound!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Morgen naar Milford sound!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Morgen naar Milford sound!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo beste iedereen!!

Wat jij allemaal bedoelt met je berichtje Henk, dat begrijp ik inderdaad niet helemaal?? Wat wil je nu nog planten dan?? En rooien, tulpen of zo??? Nou ja, ik hoor het misschien nog wel. En verder gaat hier alles goed!! Bedankt nog weer voor de vele berichtjes!! Mijn laatste weekje is ingegaan. Best wel snel voorbij eigenlijk ook weer. Ja, ik snap wel dat ik gauw weer terug moet komen en dat doe ik ook wel, maar gewoon als je zo terug kijkt is het zo voorbij!!! Vandaag ging alles wel goed!! Nog even weer bij inpakken geholpen. Morgen vroeg eruit. We gaan naar Milford sound!!! Dat schijnt een mooi gebied te zijn om te bekijken!! Nou, Paul en ik keken even op het world wide web en het zag er allemaal wel spannend uit!! Nou jullie horen morgen wel weer misschien. Moet morgen avond nog op verjaardag visite bij Tania. Dat is de vrouw van Leaf. (dus maak je maar geen zorgen Grietje) Ze is 30 geworden dus dan geven ze "groot" feest. Nou ik weet niet wat ik me erbij voor moet stellen maar we zien wel. Je moet in elk geval wel je eigen bier mee nemen, haha!!

Nou beste mensen, misschien tot morgen!!! Groetjes van Gertje en een DIKKE ZOEN an Margrietje!!!!

  • 22 Juli 2005 - 14:50

    Alice:

    Hoi Gert,
    Dat ik nou de eerste ben die reageert vandaag! Ik heb vandaag gewerkt, terwijl ik vrij was. De secretaresse had dat niet helemaal door. (dat begon dus goed in zo'n eerste weekje) Nou ja, het is hier toch herfst en dan hoop ik volgende week als ik de vrije dag inhaal, te kunnen profiteren van de zon.Zou ook voor jou wel fijn zijn bij thuiskomst wat warmte op je velletje te voelen.
    Fred heeft de heg gedaan vandaag; buurman Berend geeft ons altijd een seintje door de helft te doen. Die boodschap begrijpen we natuurlijk wel. Ben benieuwd naar je spannende reisje.
    Nou, ik zal het schrijven nog missen ( je moeder schreef het ook al) Het hoort zo'n beetje bij mijn dagelijkse routine. Moet ik straks nog afkicken... Nou Gert, fijne avond nog en we spreken elkaar weer. Alice

  • 22 Juli 2005 - 15:24

    Nannie:

    Hoi Gert how are you? ik las dat je naar milford sound gaat ik heb het ook even bekeken,lijkt me een prachtig mooi ruig gebied.vergeet niet om je camera mee te nemen,en misschien zijn sneeuwkettingen ook handig of hebben ze daar allemaal winterbanden.? gert wij hopen dat je de komende week nog veel ziet en veel plezier hebt.als jij terug komt gaan wij met de camper op vakantie.dus ik wens je alvast een hele goede vlucht terug,naar je margrietje want die zal je nu wel missen. groetjes van wim en nannie

  • 23 Juli 2005 - 17:20

    Ina:

    hai Gert, how's life down under? Weer ff een berichtje uit Leiden. Voor jou zit het er bijna op, gaat wel snel hè. Leuk dat je het zo goed naar je zin hebt gehad, maar toch oost west, thuis best,en vooral om weer bij je wijffie te zijn. Ik ben druk bezig om aales gereed te krijgen voor de vakantie. Wij gaan dinsdag naar zwitserland, heb daar veel zin in . Nou
    gert, ik wens je alvast een goede terugreis toe, en nog veel plezier je laatste weekje daar. Groetjes van Arno, Ina, Bas en Danique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 25551

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: