Een beetje slippery met dit weer!!!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Een beetje slippery met dit weer!!!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Een beetje slippery met dit weer!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo beste mensen!! Eerst ff een kleinigheidje voor de nieuw komers op de site. Nannie en Wim, ik denk dat jullie het berichtje verkeerd hebben geplaatst want hij staat niet op de site, maar ik krijg hem wel te lezen via mijn hotmail. Nou ja geeft niet in elk gevakl de groetjes terug aan Zuudbrouk!!! Ja, en dan een verklaring van de TIEL (titel) Leaf ging vanmorgen naar het land samen met nog iemand anders. Omdat hij de sleutels van de werkauto niet kon vinden ging hij maar met z'n eigen auto. En, omdat het vannacht wat had gevroren was het in de schaduw (onder de bomen) nog een beetje glad. Enfin, je raadt het al, een ongelukje met de auto. Wel een beetje jammer, hij had/heeft (afhankelijk van de schade) best wel een grappig karretje. Nou ja, met Leaf en die andere persoon was niks aan de hand dat scheelt!! En verder heb ik vandaag weer in de schuur gewerkt. Ze gaan nu in 2 ploegen rooien om toch een beetje gang te zetten om de handel de grond uit te krijgen. En verder ben ik nog steeds een beetje aan het werk. Maar dat komt allemaal wel goed voor degene die zich daar zorgen over maakt. Ik vlieg zaterdagmorgen (30 juli) terug naar Christchurch vanwaar ik zaterdagmiddag vertrek om de overzeese tocht richten het warme Nederland te gaan maken!!

Met vriendelijke groet,

Gertje S.!!

Die nog even een smokkie kwijt wil an zien vrouwgie!!!!

  • 19 Juli 2005 - 16:25

    Sander:

    he gert nog een couple of days of zo iets en dan ben je weer klaar daar. nou jah voor de warmte hoef je niet terug want het is nu ook niet zo warm hoor. ik ben effe nog in klarenbeek. ga morgen weer terug naar de city. nou doe de laatste dagen nog effe kalm aan en de groeten mzzel

  • 19 Juli 2005 - 18:35

    Gerda:

    Hoi Gert,
    Heb je een vluchtje geboekt naar Christchurch? Kan dat nog net voordat je van daar vertrekt? Zoals je leest is het nu even niet zomers hier.We bewaren n.l. ook nog wat voor jou want anders zijn wij natuurlijk ongezond bruin en kom jij als een witte inboorling terug. Af en toe een buitje, beetje rustiger met beregenen. Nog niet alles uit, maar even wat minder druk erop.
    Doe ff wat kalm aan he als jij nog eens met de auto weggaat daar.
    Vandaag echt voor het laatst naar school geweest. Ik kan nu m'n 'blik'op vakantie richten en dat zal ik maar gaan proberen.
    Nou ventje, we kunnen ongeveer aftellen. Geniet nog even van de mooie natuur. Kus van mam en pap ook natuurlijk.

  • 19 Juli 2005 - 19:15

    Hillie:

    hee Gert,
    Hier de BV again. Zoals ik uit de letters begrijp heb je daar een housekeeper? dat is ook wel luxe. regelt die persoon nog meer als was draaien of houdt het daar mee op, bedje opmaken etc.? Vaat wassen begrijp ik gebeurt daar door de vuilmakers zelf.
    'Denk dat ik eerdaags het voorbeeld van je moeder maar eens volg, misschien denken onze buren dan ook dat er een heleboel aan ons huis is opgeknapt. eigenlijk ook een klusje voor een housekeeper.
    Vandaag een beetje meer richting temperatuur die jij daar geloof ik gewend bent. Niet helemaal zo erg, maar toch niet meer zoals wij used waar'n.
    Op onze familyQ kwamen we er achter dat Nan en Wim jouw site adres niet hadden, dus M. heeft iets voor ze op geschreven, toch leuk dat ze gelijk reageerden.
    Ien and the kids zijn gister weer door pa opgehaald, waren gezellige dagen. 'k Ben blij te merken dat het niet kunnen vinden van
    mooie nieuwe pictures niet alleen een geblekje bij mij was. Je mag straks wel een second (beach) party/ persconferentie houden
    om al onze vragen en nieuwsgierigheden te
    kunnen stillen. Dus maak je borst maar naten bereid je maar vast voor. want het loopt storm.
    Trouwens over storm gesproken; de berichten hier zijn niet echt storm maar toch kans op flinke buien. Nou voorlopig ff stop, groet'n ook van J. M.en L. en tot de volgende, Hillie

  • 19 Juli 2005 - 21:17

    Jan, Grieta En Wouter:

    Hoi Gert,
    Even een berichtje vanuit Assen, met ons gaat alles goed.Hoe gaat het met jou?
    Leuk om via deze berichtjes op de hoogte van jouw belevenissen te blijven.
    Volgens mij werk je veel en
    heb je weinig vrijetijd.
    Wouter gaat vrijdag nog 1 keer naar de peuterspeelzaal dan krijgt hij vakantie.Op deze laatste schooldag mogen de kinderen verkleed naar school,als thema is de boerderij gekozen.Wouter krijgt zijn overall en klompjes aan met een rode zakdoek om ,een echt boertje.
    Grieta volgt een computer cursus en leert mij ook het een en ander,zoals Word en Excel.Met de DA gaat het ook goed, de vakanties staan voor de deur,dit betekent voor ons dat we het rustiger periode krijgen in de winkel,kunnen we mooi de puntjes op i zetten.
    Nou Gert ik stop er voor nu mee,heel veel succes met je laatste stageweken,en tot gauw.
    groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 25562

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: