JA, euh, MAANDAG!!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu JA, euh, MAANDAG!!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

JA, euh, MAANDAG!!!

Door: Webmaster

18 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

ja, vandaag was het weer maandag! Een gewone werkdag!! Ik wist eigenlijk geen tiel dus vandaar deze. En euh, iedereen bedankt voor de leuke reacties. Berry, je moet wat eerder naar bed gaan hoor. Om 1.18 in de nacht nog op de compu?? Of was het niet s' nachts?? Nou ja boeie, zolang je de was maar doet, haha!!!! En verder ging het wel weer goed hier!! Veel bij het inpakken geholpen vandaag. Ging wel weer goed en snel. Vanavond nog uiteten geweest met Marcel en Wijnand (van de Jong lelies uit Holand) die zijn hier voor een paar dagen op bezoek. Was wel ff gezellig!!! Ja, en dat was het eigenlijk wel weer een beetje voor vandaag!! Sorry het is niet zo'n dikke story but ik kan er ook niks aan doen.

Groetjes van Gertje!!

En een dikke smok an mien Grietje!!!!

• 18 Juli 2005 - 17:01

Hendrik:

Tja, het mag dan misschien moeilijk zijn om steeds een andere tiel (wat is dat een tiel?) te bedenken, het lijkt erop dat het nog veel moeilijker is om een paar ordinaire foto's en een filmpje te laten zien. man, elke keer raas ik weer naar het overzicht met de foto's om ze te bekijken. steeds niente kans. Nu plaats je zelfs een oproep om de "(nieuwe)"foto's te bekijken dus razendsnel ( voor zover mijn lichaam dat nog toelaat) naar de foto's gesprint.........
    Nounouwatspannend!!!!!!!
    wateenopenbaring.Daar schietjewatmeeop,daar wor(d)(t)jeblijvan. Gert ik hoop dat ik ze toch nog een keer te zien krijg.
    Hte ga je nog een paar weken goed. Daarna zien we dan wel weer. groeten en tot hoors/spreeks/ziens/meels
    Henry

• 18 Juli 2005 - 18:58

Opa & Gerda:

je bericht gelezen het gaat daar goed met jouw. ben je nog aan het werk of ga je nu vacantie houden. je kunt nu nog wat zien daar je komt er zo niet weer.met mij gaat het weer goed heb kleine operatie gehad.geen bijzonders hoor. groetjes en tot ziens.
    opa & Gerda

• 18 Juli 2005 - 19:55

Alice:

Dag Gert,
    Ik begrijp dat je vandaag weer gewoon aan het werk bent geweest. Ga je nog rondtrekken of heb je daar weinig kans voor?
    Je oom Henry vraagt wel zeer fijntjes om foto's. Geef mij ook zo'n oom!
    Maar nieuwsgierig zijn we allemaal wel, dat begrijp je. Weinig nieuws hier verder van het front,
    groeten Alice

• 18 Juli 2005 - 20:04

Raater:

Hey broer!
    mooi dat het nog steeds goed gaat. Is het nog een beetje mooi weer daar of nie?? hier niet echt bijzonder. Maar ook geen regen dus ze draaien allemaal weer. Hebben bijna 4 kisten geschubt. morgen waarschijnlijk wel klaar. Ik ga woensdag een week op de camping werken. en daarna al weer na terschelling.
    nou groeten Ruud

• 19 Juli 2005 - 09:58

Betsie:

hoi Gert, eindelijk weer eens een berichtje van ons, lees altijd trouw jouw side hoor,maar nooit iets meegemaakt wat leuk is om jouw te vertellen, Mark zit op dit moment in Italie, vacantie vieren, is er met auto heen, goed gegaan alleen een klapband gehad en drugscontrole, wat voor veel vertaging heeft gezorgd. wij zijn afgelopen weekend met de fam.Bosman weggeweest, was weer gezellig.aggelopen nacht heeft het geregend en de temparatuur is behoorklijk gezakt, geen weer om in te kuilen wat we eigelijk wel moeten. nou Gert geniet nog lekker van je vacantie. groetjes Betsie en fam.