Een mooie dag vandaag!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Een mooie dag vandaag!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Een mooie dag vandaag!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo iedereen,

Ben gisteravond niet uitgeweest dus kon vanmorgen lekker "vroeg" opstaan. Nou ja, vroeg, voor zondagse begrippen dan. Daarna even weer het vaste zondagse ritueel. De afwas!! Toen ik daarmee klaar was heb ik even een wasje bij elkaar gezocht voor Berry (heeft die ook nog wat te doen, haha. Sorry Ber!!) En toen ben ik even met fototoestel en camera op weggegaan naar het land. Ik had al wel wat foto's en een filmpie maar dat was allemaal een beetje mis gegaan dus dacht ik met dit mooie weer kan dat vast beter!! Of het gelukt is weet ik niet ik ben niet zo'n technicus op dat gebied. Onderweg nog ff een paar keer gestopt om hopelijk nog wat leuks van de omgeving erop te zetten. Nou ja, jullie zien wel als ik weer thuis ben. Ik ga deze week van alles wat doen. Beetje aan het werk en met Paul die andere 2 leliebedrijven bezoeken. Volgende week gaan we nog ff in Milfourd sound kijken enzo. En dan moet ik me al weer een beetje gereed maken voor de lange lange vliegreis, back to Holland!!

Nou iedereen een plezierige en zonnige dag toegewenst vanuit het ook zo zonnige Nieuw-Zeeland!!

Dikke Zoen an't vrouwgie!!!!

  • 17 Juli 2005 - 17:45

    Myrthje:

    ha die gert
    omdat je mijn site zo trouw bezoekt ben ik het nu niet vergeten om weer even op jou site te kijken. jeetje wat gaat die tijd dan snel ald je over 2 weekejs alweer naar huis kunt. en is die periode in het buitenland je dan positeif bevqllen, dingen waar eerste wat angstig over werd gedacht; bv de taal blijkt dat nou echt een grote barriere te zijn?
    ik vind je in elk geval een topper dat je dit wel gedaan hebt, mischien zit het reiwigersbloed nu ook wel in jou lichaam!
    doe nog even gfoed je best de lqqtste weekejs en probeer nog wat te wien van wat je zou willen zien!
    bednkt voor de recties dat vind ik echt heel erg leuk!
    een dikke kus van myrth

  • 17 Juli 2005 - 19:35

    Gerda:

    Hallo Gert,
    je mail gelezen hoor. Zeg, je zou denken dat Myrthe met een flinke slok op het berichtje heeft getypt, maar weet je dat een toetsenbord in Frankrijk weer een andere letter volgorde heeft dan in Nederland? Vandaar.
    Nou, geniet nog even van alles daar. Tot het volgende berichtje. Kus mam en de anderen

  • 17 Juli 2005 - 20:08

    Alice:

    Ha die Gert,
    Daar ben ik weer, terug van weggeweest met mijn Fred. De caravan van je opa kan ik je aanbevelen. Wat een luxe zeg en wat een mooi land Italië. De taal was een ramp. Mijn Italiaans is niet je dat ( en dat is zacht uitgedrukt), maar het Engels van de Italianen is ook niet echt"je dat"En dat is ook zacht uitgedrukt. Maar met handen en voeten zijn we steeds goed terecht gekomen en hebben het goed warm gehad. Op de zwembaden in Italië heb ik niets aan te merken. Heerlijk hoor, af en toe een duik kunnen nemen.
    Nog maar twee weken begrijp ik van Bastiaan en dan kom je weer naar je moederland. Heb je er zin in of zou je graag nog blijven?
    Bastiaan is met Peter Wasse en wat anderen in een grote Amerikaanse slee naar de zwarte cross geweest. Kwam thuis, heeft gegeten en ligt inmiddels te bed. Ja het is afzien zo'n boeren weekend met al die gekkigheid. Ja, voor een moeder uit de grote stad blijft het wennen dit soort evenementen.
    Ga nog wel eens alles lezen wat ik in die drie weken gemist hebt.
    Ga me nu eerst geestelijk voorbereiden op weer een doodgewone werkweek.
    Gert veel groeten en maak er nog wat van deze twee weken.
    Groet Alice ( mede namens Fred)

  • 17 Juli 2005 - 23:41

    Berry:

    Gert je hebbe nog een 2 weken te gaan hier dus pas op hoor wat je schrijve!!!!!

  • 18 Juli 2005 - 08:19

    Bastiaan:

    Hey Gert,
    Ik ben weer wakker na een weekendje zwarte cross. Vanmorgen eerst mijn computer opgehaald in Assen.(mijn pa had de verkeerde tas meegenomen) ga nu nog ff wat doen voor school stage verslag schrijven. want je weet het ik ben tot de 31ste op stage. Het is hier lekker warm weer. Geniet nog maar ff lekker van de laatste weekies.
    Groet Brockie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 25558

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: