Goeie ochtend training!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Goeie ochtend training!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Goeie ochtend training!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

16 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

He Sander en Bassie, niet alleen jullie zweten deze week. Ik moest vanmorgen even 2 pallets opsteken met kratjes. Dat was niet zo'n probleem maar ze waren gevuld met turf en lelies (23 kilo) en het moest 10 hoog. Dat is een aardig eindje boven je hoofd!!! Nou ja, even een goede ochtend gymastiek. Verder nog even vrachtautootje lossen en laden en de koelcel vol rijden met kisten. Even wat opruimen en dat was het wel weer zo'n beetje voor vandaag. Ooh ja, nog ff de deur van de slaapkamer gemaakt, die sloot niet helemaal goed meer. Nou ja, lekker belangrijk. Mam, mooi dat pap alles een beetje onder controle heeft. Ik kan hier dus wel blijven, of mist hij mijn hulp (van de wal in de sloot) soms wel een beetje?? Nou ik stop even weer met typen voor vandaag. Hillie ik zal je raad opvolgen:

Groetjes aan iedereen en een extra kussie voor de vrouw!!!! Gertje.

  • 16 Juli 2005 - 21:12

    Henk En Tina:

    Hallo Gert ,
    Wat toch steeds weer leuke berichten van jou te lezen , Toch wel grappig om te horen of ja te lezen hoe het eigenlijk gaat zo met die lelie bollen ,wij zien alleen maar de bollen dat ze gepoot worden en gekopt en gerooid,maar nu lees je eens wat er allemaal gebeurt verder!!
    Misschien wel een gekke vraag die bollen ga je wegzetten in bakken met turf ,is dat om te bewaren ,ik weet niet goed wat ik mij daar bij voor moet stellen ,want jullie doen ze ook wel naar de veiling,Gaan ze dan om de bol weg voor de consument om ze in de grond te stoppen????
    Zeg Gert,m'n ogen zijn een beetje vierkant aan het worden ik was met de boekhouding aan geweest,en Henk was nog bezig achter,ja we krijgen Dinsdag onze nieuwe voermengwagen,zelfrijdend!!!
    Je moet hem wel besturen hoor!! Als je er weer bent moet je maar eens komen kijken,daar word het voor Henk een heel stuk makkelijker van het scheelt hem zo'n 3/4 uur per dag!!!!
    Gert tot een volgende keer ik ga zo naar bed, en als jij het leest dan welterusten,slaap lekker!!!
    Groeten Tina

  • 16 Juli 2005 - 21:15

    Tina:

    Ja ook degroeten van Henk en de kids al liggen die kleintjes al heerlijk te slapen!

  • 17 Juli 2005 - 10:00

    Marja:

    Ha Neef,

    Nog snel even een berichtje die kant op, voordat je aan het reizen slaat. Ik lees je berichtjes altijd, soms niet helemaal met de kop erbij, maar klopt het dat je nu twee weken voor jezelf hebt; dat je kunt gaan en staan waar je wilt en niet meer aan de lelies bent gebonden? En dan... over twee weken weer het vliegtuig in opweg naar huis? Tjee, niet aan denken zeker, wat is het dan snel gegaan he!Heb je al plannen gemaakt, wat je gaat doen en hoe je dat doet? Een goedkope auto kopen en trekken of openbaar vervoer en vliegen?
    Ben zo benieuwd naar foto's en verhalen!!!Nog even op de thee bij de Maori"s (meer op het zuidereiland dan in het noorden) en zwemmen in de "Tasmanzee".Geniet ervan jongen!!
    Hier verder niet veel bijzonders. Hen hangt weer aan de kwast, het is per slot vakantie en dan moet er gewerkt worden(hm)! en ik ploeter door de tuin en als 't zo warm is, doe ík niks, lekker onder de boom met een boek. Ik heb rode kool gepland. Het was de bedoeling dat ze her en der in de border gezet zouden worden na de eerste groeispurt in het voormalige aardbeienbed, maar de slakken hebben zich er al aardig tegoed aan gedaan. Ik wacht nog even af, misschien worden ze wel weer mooier, nu is het ook nog te droog om ze te verzetten!Verder gaat het goed met ons vee. Bij de schapen van de buurman 1 dode, die met gestrekte pootjes in de wei lag. Onze egel huppelt 's avonds weer door de tuin en de vleermuizen suizen in het schemer van goot naar goot. De vijver is weer gerepareerd. Mooi gevuld met kraakhelder water en de eerste salamanders zijn alweer gesignaleerd. Myrthe gisteren naar Geneve geweest, zal haar straks ook even mailen en vragen hoe het daar was. Nou mien jonkje, ik stop ermee; wens je nog hele prachtige dagen toe. Doe de dingen die je wilt doen, een later is er niet!Laat je ogen kijken en vertel ons als je terug bent wat je hebt gezien!
    Knuf van tante Marcus.

  • 18 Juli 2005 - 19:52

    Nanny En Wim Rijkens:

    hoi gert zijn op de hoogte van je avonturen, geniet ervan, je komt er niet elk jaar veel succes en plezier groet'n uut zuudbrouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 25561

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: