Weer een gewone werkdag. - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Weer een gewone werkdag. - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Weer een gewone werkdag.

Door: Webmaster

15 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Ja, het reizen is even weer voorbij. Dus moest vandaag weer gewoon aan het werk. Ze zijn ook weer begonnen met rooien (na 6 dagen niet gerooid te hebben) Maandag beginnen ze dus ook weer met sorteren. Dit heeft deze week niet gedraaid. het telen is wel gewoon doorgegaan. Ja, en verder heb ik vandaag weer een beetje bij het inpakken geholpen. Ook gingen de eerste 2 containers weg voor Australie. Komt er een mannetje van de MEF (of zo iets) om steeksproefs gewijs de bollen te controleren en elke pallet te stempelen. Als ze niet goed zijn mogen ze niet naar Australie toe. Nou ja, alles was goed dus ze mochten weg. en dat was het wel weer voor vandaag.

Ik wil de jongens op de zwarte cross nog even veel succes wensen. (Ik denk niet dat jullie voor die tijd dit mailtje nog lezen, maar wel veel plezier)!!!!!!!!!

En ook ff de groetjes aan ina en arno en de kids en hillie en jan en natuurlijk Grietje!!

OOh, ja en thuis ook en iedereen verder.

Het beste moar weer!!! Gertje

• 15 Juli 2005 - 12:13

Bastiaan:

Hey Gert,

Ik ben ff een paar dagen bij Meeuwis in het gras geweest dus lange dagen ach je kent het wel. Ik zit nu thuis en moet zo naar de kapper. Mijn ouders komen vandaag ook thuis dus even de bende weer opruimen he haha. Gister even bij de Verwayentjes wezen hooiladen. Leuk hoor die schoonfamilie haha. Daarna ff flesje bier dus dat maakte alles weer goed. Kun je nog bier drinken of ben je dat inmiddels verleert daar?? Ik zal je ook nog ff mailen op hotmail moet je nog maar ff lezen. Moet nu zo gaan naar de kapper. Alles goed hier verder en tot eind deze maand.

Groet Brockie (nickname heet dat toch??)

• 15 Juli 2005 - 15:22

Hillie:

Nou al weer bijna Weekend, ga je daar weer ff de kroeg in met een paar van die muiters?. Ien en ik hebben half Leie geplunderd, M zal wel jaloers zijn. Gert het snelste gaat gewoon voor iedereen de groeeeet'n en een extraatje voor M, doei, H.

• 15 Juli 2005 - 16:31

Sander:

he gert

alles gaat nog steeds goed daar heb ik in de gaten.
    we hebben deze week hooi pakjes gemaakt wel 265 stuks en zweten niet te krap. maar jah met hooien moet het ook niet regenen. voor de rest gaat het hier wel goed het was vandaag een lekkere tempratuur niet zo warm gelukkig. nou doe je kalm aan en de groeten maar weer

• 15 Juli 2005 - 19:39

Gerda:

Hallo reiziger,
    Dat zal straks wel wennen zijn, dat je gewoon overal naartoe gaat in de auto i.p.v. vliegtuig. Leuk hoor je uitstapje.Is het daar nog steeds zo slecht met het weer? Liggen ze ver achter op schema? Hier zijn we al weer aan het beregenen vanaf woensdag geloof ik. Er is kans op een bui, maar dat die bij ons valt lijkt schier onwaarschijnlijk (mooi woord he). Ben is het weekend naar Gramsbergen met malletband en Ruud helpt papa en natuurlijk Reinier. We zijn vanaf deze week met ongeveer 15 scholieren aan het nakoppen en in de schuur aan het schubben. De Sorbonnes zijn morgen klaar en dan maandag de Rialto's. Gaat goed. Ook het nakoppen lukt prima. De 4 Polen gaan elka dag naat het land. Deze week ook 's middags in de schuur want dan is het buiten wel erg warm en er is toch binnen wat te doen. Volgende week en de week daarna is Ben ook thuis, want die moest de afgelopen weken nog stage lopen bij Booiman. Is nu dus klaar. Ik heb nu vakantie, maar ga misschien maandag nog wel even naar school. Ook de afgelopen twee weken vier dagen gewerkt i.p.v. drie: excursie met mijn klas en dingen voorbereiden en opruimen. Vandaag niet naar school geweest was al een vrije dag en ik heb eens even ramen gewassen, dus buren als je denkt wat is daar gebeurd, huis geverfd ofzo, nee hoor gewoon ramen gewassen. het ziet er nu van binnenuit ook een stuk zonniger uit als je naar buiten kijkt!
    He, mannetje, geniet er nog even flink van. Maak even mooie filmpjes voor ons als je in de gelegenheid bent en tot horens he!
    (o, ja opa is vandaag al geholpen aan zijn liesbreuk. Gaat al helemaal weer goed. Moet 1 nachtje blijven en heeft al weer gegeten als een slootgraver)
    Doeg mien jong, kus mam en de rest