Back in town!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Back in town!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Back in town!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

14 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo iedereen,

ik ben weer terug in het dorp Gore!! Het was wel geweldig leuk om even te zien!! Woensdag s'morgens vroeg eruit. 4.45 uur, om vervolgens naar de veiling te gaan. Er zitten 2 veilingen naast elkaar. We zijn dus even bij alle twee wezen kijken. Paul levert ook de bloemen aan beide veilingen. Wel anders dan in Nederland. Bij beide veilingen werkten ze met 1 klok enbij een van de twee werd er nog door een persoon verteld wat erop de karren stond en wat er dus geveild werd. Die andere was iets moderner met een elektronisch bord waar op te lezen stond wat er geveild werd. Nou ja, ik zal het jullie wel een keer vertellen. Toen daarna naar de kas toegeweest. Dat was wel mooi om allemaal eens even te zien. s' avonds even snel douchen en daarna naar de Sky tower. Dit is een toren van (ik geloof) 300 meter hoog. Je kunt tot 182 meter hoog komen om vervolgens over de stad heen te kijken. Het was donker maar dat maakt niet uit het uitzicht was geweldig mooi, al die vele lampjes en lichtjes, de haven en grote bruggen!! Ja, en toen maar even weer naar de hotelkamer om ff te slapen. De volgende morgen weer to the airport and in the airplane. Vlak voordat we landen ging hij een hele poos laag (onder de bewolking) vliegen. Dat was wel gaaf, kon je mooi het land goed bekijken!!! Ben nu wel een beetje moe dus ga zo ff slapen. Het berichtje dus iets eerder dan normaal. Nou, mooi dat "alles" in Nederland ook goed gaat. Nou ja, opa of Gerda nu iets minder, succes in het ziekenhuis!! De lelies staan dus wel goed Henk?? Bedankt voor je reactie!!! Welk perceel heb je gekopt, weet je dat zo??? En euh, raater, was je dronken of zo toen je het berichtje typte??? Nou beste mensen, ik wens jullie verder een lekkere dag toe en ik ga ff slapen!!

Groeten gertje vanuit het GEWELDIG MOOIE Nieuw-Zeeland!!!

Ooh ja, Grietje, nog GEFELICITEERD met dat je over bent. Is de cijferlijst het publiseren waard?? Nou, DIKKE ZOEN, schatje!!!

  • 14 Juli 2005 - 13:10

    Margrietje!:

    He gert...Wel leuk zo ff met paul weg, veel foto's genomen? en de camera ook nog laten draaien? We willen het natuurlijk wel allemaal zien hoor,dat mooie land! TUURLIJK is mijn cijferlijst het publiceren waard....allemaal tienen natuurlijk he..je kent me toch??!! haha.. ik ga nu ff lekker in de zon liggen bakken, eindelijk een middagje vrij..pff, wel warm hier hoor! Nou gertje "werkse" morgen! Dikke kus je vriendinnetje! (heb je je mail wel gecheckt vandaag???)

  • 14 Juli 2005 - 20:22

    Hillie:

    hoi Guurtjee,
    Nou dus je uitstapje naar het noorden zit er al weer op.Zo we begrepen was dat wel leuk om es mee te maken. En zo laag over het land vliegen is natuurlijk ook wel een leuke ervaring, hopelijk niet te veel bergen in de buurt. Cool he van je vrouwtje, maar we wisten dat ze er voor ging. Nu dus eindelijk vakantie. Ik ben ff bij Ien en Arno. Ien en kids gaan met mij terug, moeten nl. naar Jo en Frank. Hier heeft M. w,s, wel meer over verteld. Verder is het hier behoorlijk hot hot hot. Maar niet klagen dat wilden we toch.
    Gert, nog een paar fijne weken, reken maar dat deze laatste dagen snel voorbij zullen gaan, geniet er dus maar heel goed van, groetjes en liefs van de v. Eckjes en meself en tot de volgende H.

  • 15 Juli 2005 - 06:22

    Rudi, Ronnie En Lies:

    Hooooi!!!
    Wij zijn bijna startklaar om naar de zc te vertrekken!! Ik zat nog even achter de computer en dacht laat ik nog even een berichtje achter laten van ons 3en!
    Volgens mij gaat de tijd voor jou heel snel daar. Je maakt zoveel mee!! nog 2 weekjes ongeveer toch?? of uuuh heb je besloten daar te blijven??? je engels is al mooi opgekrikt hoor!!!
    maar goed wij drinken 1 op jou dit weekend!!!
    Groetjes rudi, ronnie en lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 25591

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: