Morgen naar Auckland!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Morgen naar Auckland!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Morgen naar Auckland!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo iedereen,

Vandaag weer van alles in de schuur gedaan. Het meest geholpen bij het inpakken van de bollen en in de koelcel bezig geweest. Het weer valt hier nog steeds niet echt mee en ze kunnen dus ook maar hier en daar een beetje rooien. Nou ja, is niet anders. Ik ga morgen met Paul naar Auckland. Dan gaan we woensdag morgen vroeg naar de veiling. Er zijn er 2 en we willen eigenlijk op allebei even kijken tijdens het veilen. Nou ja, dan een keer wat minder slaap, moet kunnen. We komen donderdag weer dau dan zullen jullie wel weer een verhaaltje te horen krijgen. Ik denk dat ik dus even 2 daagjes geen berichtje op de site zet. SORRY!!! Nou iedereen een fijne dag toegewenst en ik zal even mijn bedje weer opzoeken.

Groetjes van Gertje En een dikke knuffel aan de vrouw!!!!

  • 11 Juli 2005 - 17:43

    Gerda:

    Hoi Gert,
    Ging het met het rooien zoals je dacht dat het zou gaan? Je zit nu nutuurlijk al in Auckland? Vluchtje van een paar uur? We lezen wel hou het is geweest. Tot dan, liefs mam

  • 12 Juli 2005 - 19:52

    Opa En Gerda:

    even een levensteken uit beilen.hier is alles goed.het is erg warm nu tegen de 30 gr. geen regen pa zal de spuit wel weer moeten hanteren.
    ik heb een liesbreukje. word binnen kort hieraan geholpen.geen grote ingreep. misschien een nachtje blijven. de tijd schiet voor jouw alweer op . nu de groetjes van ons

  • 13 Juli 2005 - 19:07

    Henk Kloeten:

    hoi gert ik heb mijn reactie bij het verkeerde bericht geplaatst. dus nog maar een keer.ik ben vandaag bij jullie aan het koppen geweest, nou je vader weetook niet van ophouden. pas om 20.30 thuis. mooi land hé. groetjes henk

  • 13 Juli 2005 - 20:28

    Ruud:

    Hey gertje,
    we hebben vandag druk beregent het is weer lekker droog!!
    Heb vandaag ook mijn eerst rijles gehad geen wel redelelijk. Heb een pakker van ongeveer 28 lessen. nou veel plezier daar nog

    groetjes je broertje

  • 13 Juli 2005 - 20:29

    Raater:

    sorry voor enkele typ fouten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 25596

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: