Weer een gezellige zaterdagavond!!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Weer een gezellige zaterdagavond!!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Weer een gezellige zaterdagavond!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo beste iedereen,

Eerst wil ik annebet en hendrik even bedanken voor de getypte berichtjes, ik dacht even dat we een record gingen breken, (slechtste dag), maar dat valt weer mee. Gisteravond met Paul en Berry en een paar van het werk naar een, ja, cafe geweest. Daar was een live bandje. Was wel weer erg gezellig en dit resulteerde daarom in een iets minder florisante zondagmorgen. Ik kwam om 12.00 uur mijn bedje uit. Toen even gedoucht, gegeten en even wat opgeruimd. Daarna naar Paul toe gegaan. Ik heb nog even weer wat nieuwe foto's op internet gezet,dus.... KIJKEN MAAR!!!!! Ik zal nog even zeggen hoe je er kunt komen: je gaat naar www.theslootary.tk en dan scroll je naar beneden, daar staat dan wel ergens: Klik hier voor de foto pagina van gert. Als je dat dan doet kom je erop!!!! Doe maar snel even!! Dan ga ik nu even weer slapen!!!

Mensen, dit was het weer voor vandaag en ik wens een ieder een hele plezierige dag toegewenst!! Vertel even over de beachparty, oké???

Groeten gertje en een zoen an mijn grietje!!!

  • 10 Juli 2005 - 19:24

    Henk EnTina:

    Hallo Gert, ik lees zo jou bericht en zie dat er nog geen berichtje terug geschreven is dat is nu ook wat,vandaar even een berichtje met de groeten uit een warm,en er staat een lekker windje ,Nederland,
    Beilervaart,beetje raar geschreven dat laatste stukje maar ok.
    Groeten en leuke foto's trouwens er rijd daar zelfs nog een echte Fiat!!!!!
    Moie Henk en Tina

  • 10 Juli 2005 - 19:42

    Gerda/Jan:

    He, Gert
    We hebben je foto's bekeken. Die van het land roepen herinneringen op aan ons eerste jaar 1993, lelies rooien. Gelukkig hebben we dat zo nooit weer gehad. Man wat een modder.
    Trouwens, we zagen op die Fiat een man zitten met blote benen! In de winter? Houw ken dat nouw?
    De foto's van de schuur geven een beeld van veel bedrijvigheid. Wordt er ook nog nagespoeld ofzo?
    Ik (mam) hoop natuurlijk op even zoveel foto's van de omgeving, het gebouw waar je slaapt, de plaats waar je je boodschappen doet, de mensen met wie je optrekt en het natuurlijk het mooie landschap. Ook leuk om later eens even weer te zien.
    Nou Gert, verder geen nieuws, vandaag net gesproken.
    Kus van ons allemaal.
    Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 25587

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: