Regen?? Niet alleen in Nederland!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Regen?? Niet alleen in Nederland!! - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Regen?? Niet alleen in Nederland!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Ja, beste mensen, het regent niet alleen in Nederland. Als ik tijd heb zal ik nog even weer een paar nieuwe foto's er op zetten. Ook van het kistenrooien enzo,..... Ja, en hans, het email adres zul je nu al wel hebben. Ik las dat mama dat even zou regelen. En mam, ik krijg wel wat mee van het nieuws. Ik denk wel wat minder hier dan in Nederland maar dat maakt niet uit. Ik heb wel goed begrepen wat er is gebeurt, inderdaad een drama!! Wat heeft de Olympische Spelen van 2012 ermee te maken dan???
Ja en verder gaat het hier nog steeds wel goed. het heeft alleen vannacht geregend en ze kunnen dus vandaag niet rooien. Hopelijk maandag weer als het een beetje droog en zonnig wordt. Ik heb vandaag nog even wat in de schuur gewerkt. Eerst even een Australie bestelling klaar maken (20 pallets) en daarna nog even weer de koelcel ordenen. Zaterdag is nooit zo'n lange dag hier dus vandaar nu even een berichtje. Jullie worden net krap aan wakker denk ik??

Nou groetjes van Gertje!!!
En natuurlijk weer een smokkie an de vrouw.

  • 09 Juli 2005 - 11:09

    Annebet:

    Heej Gert, leuk om iedere dag een stukje te lezen uit het leven daar!
    Trouwens even op de olympische spelen terug komend, de dag voor de aanslagen is London gekozen om de spelen in 2012 te organiseren.Groeten uit Rolde...

  • 10 Juli 2005 - 08:35

    Hendrik:

    ha die geert
    Mijn eerste reactie maar dat wil niet zeggen dat ik je niet op de voet volg.elke dag kijk ik even en vind het enorm goed dat je zo fanatiek aan het schrijven bent elke dag. Leuk om al je belevenissen direct te "horen". Hier verder alles ok. Myrthe is al weer anderhalve week aan het meer van Geneve, heeft ook haar eigen pagina (myrthezuid.waarbenjij.nu), maar heeft nog maar 1 berichtje geschreven. Ze heeft ook niet standaard een pc of zo. Ze mag hem geloof ik af en toe gebruiken van de receptie van de camping. Nou dat doe je dan denk ik ook niet zo vaak. Verder gaat alles goed met haar.
    Zijn druk op zoek naar een andere auto, er komen te veel mankementen aan de Golf. Heb jij nog een strak idee? Mag niet te veel kosten, hoeft niet groot te zijn maar wel pittig. Als we iets hebben dan hoor je dat.Vandaag,zondagmorgen, weer heel mooi weer. De zon sdtaat al weer strak aan de hemel. Althans hier in het hoge noorden . Oh ja leuk je verhaaltje over`the all blacks`, als je de kans krijgt zou je naar een rugbywedstrijd moeten gaan kijken. Moet enorm leuk zijn. Is niet voor niks sport nummer 1 in nieuw Zeeland. Op dit moment is er een kennis van ons over uit Nieuw Zeeland. Hij had het erover dat het best nog wel eens kon vriezen daar waar jij bent. Maar daar heb ik je nog niet over gehoord. WQe hebben die vriend een brief gegeven van Myrthe waarin ze vraagt of hij misschien iets voor haar kan doen bij het zoeken naar een stage plek. Myrteh wil haar stage ook proberen te doen in Nieuw Zeeland. En aangezien hij een nogal hoge job heeft in een groot ziekenhuis zou hij van alles proberen om datr voor elkaar te krijgen. Ben benieuwd. Ook al zo nieuwsgierig hoe het gisteren gegaan is op de Beachparty van Ben en Rudi. De verhalen zullen vandaag wel los komen.
    He, Geert Gait, hou je nog even haaks, over een paar weken ben je, misschien helaas, al weer in nederland. Tot hoors-ziens-meels of iets anders.
    groeten van Hendrik uut ut hooge Noord´n

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 25556

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: