Hallo beste mensen - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Hallo beste mensen - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Hallo beste mensen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Ja even weer een berichtje van deze kant. Mooi dat de voorbereiding voor de beachparty zo goed gaat. ik hoop de beachparty zelf ook!! en, bas, dat je er niet vaker wat opzet geeft niet hoor, dat doen er wel meer niet, dus.... Nou ja, en verder mocht ik vandaag nog even weer op de verreiker spelen in de blubber. Even een beetje lege en vole kisten proberen naar de rooimachine te krijgen. Nou dat lukte meestal ook nog wel weer. Ik heb er nog wel wat foto's van dus die kunnen jullie wel zien als ik terug ben. Ja, en verder moet ik morgen eerst nog even mee naar het land. Dan zien we wel verder wat we moeten doen. Nou ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen dus stop er maar weer mee. Gaan jullie vanavond nog wat doen met de jongens?? Even ergens zitten of zo??? Nou en anders veel plezier bij de beachparty morgen!!!

Groetjes Gertje en ik wens u allen veel plezier!!!!

  • 08 Juli 2005 - 11:47

    Hans:

    Gert
    Ik heb een rare vraag aan jou.
    Kun jij via Nieuw-Zeeland mij het E-mail adres van jouw ouders geven want ik kan geen post verzenden.
    Ik krijg steeds unknown.
    Of weet je het niet uit je hoofd?
    Werk ze nog.
    Hans

  • 08 Juli 2005 - 20:12

    Gerda:

    Hallo Gert,
    Ik mail Hans wel even, want ik heb hun mailadres wel. Deze week regelmatig een buitje gehad. Dus prima. Volgende week wordt het weer wat zomers. Lekker. Vandaag laatste lesdag gehad. Volgende week nog drie dagen en dan hebben we vakantie. Dan ga ik nog even een paar dagen naar school om nog wat op te ruimen en voor te bereiden. Dat gaat in een moeite door als je nog in het ritme zit.
    Wat weer een treurige gebeurtenis he, daar in Engeland. Ik neem aan dat je wel gewoon wat van het nieuws meekrijgt? Ene dag in de wolken door de Olympische Spelen 2012, dag daarna totaal onbelangrijk.
    Nou jonkje, geniet er nog even van. Tot belletje, kus mam.
    Oh, ja Myrthe zit nu in Frankrijk en heeft ook zo'n site: www.myrthezuid.waarbenjij.nu. Ik zal er even op kijken. Doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 25413

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: