De nieuws brief van de buurtvereniging. - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu De nieuws brief van de buurtvereniging. - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

De nieuws brief van de buurtvereniging.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hey, Tina, ik denk helemaal niet laat de buurtvereniging maar. Ik vind het wel grappig om dat ook eens te horen!! En euh, voor het kruisboogschieten ben ik niet optijd, maar de BBQ dat mag van mij wel doorgaan!! Moet natuurlijk nog ff kijken wie er allemaal mee gaan enzo maar van mij mag je mijn naam erbij zetten!!! OOh ja, en dat dartbord, ja euh, wat dat kost enzo, en hoe en verder, ik heb heel eerlijk gezegd geen idee maar dan kun je 2 dingen doen. Even wachten tot ik erweer ben of met de andere jongens overleggen, moet je maar ff bekijken wat je het beste lijkt. Ik ben in elk geval niet tegen!!!!
En pa, ja dat zijn de berichtjes die ik graag wil horen. Mooi dat er af en toe een buitje water valt!! Kun je een beetje praten met de Polen en werkt het wat?? Of moet rainer alles doen?? Hier vandaag nog even weer met de oude botman rooimachine gerooid. Ik mocht een beetje met de JCB (verreiker) in de blubber spelen. De kisten van het land afrijden. Dat was wel grappig werk!! Morgen nog even 2 rijtjes rooien en dan even weer snel terug naar de schuur om de koelcel te rangschikken. Ik ga volgende week dinsdag met Paul naar Auckland naar de broeierij. We gaan dan donderdag weer terug. En we gaan nog een dag (of 2) bij de mannen van Bakker en van Zanten kijken!!! Dit zal dan de week daarna wel zijn. Nou en verder gaat alles hier nog prima zijn gangetje!!!

Ik wens jullie verder een plezierige en misschien wel zonnige middag toe en hoop dat verder alles goed gaat!!

Met vriendelijke groet,

G.S. te N.Z. (smokkie aan de vrouw!!!)

  • 07 Juli 2005 - 17:25

    Schuldig Voelende Kameraadje:

    Hey Seu,

    Ik schaam mij diep!! dat ik niet vaker op jouw berichtjes reageer. Op het moment ben ik bij jullie aan het werk en kom dan 's avonds thuis en moet dan eten koken, wassen, beetje schoonmaken enzo dus veel tijd om te computeren is er niet over. Daar komt bij dat ik momenteel een buurman heb die van gezelligheid houdt. (Mark H) Ik hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt en dat alles goed gaat. Gisteren zijn de jongens al even bezig geweest met het zwembad voor de 'beachparty' wordt lachen. Nou de groeten en tot gauw.

    Bastiaan

  • 07 Juli 2005 - 19:19

    Raater:

    ff bezog geweest zeg je!! dat ging al weer met grof geweld van trekkers en voorladders, slijpmachine enz... Gaat wel een leuk feestje worden volgens mij. we zullen het zwembad wel laten staan kun je als je weer bent gelijk ff zwemmen. nou verder niks te vertellen.

    groetjes je broertje

  • 07 Juli 2005 - 20:14

    Kees Uut Grunn!:

    Ha Seubring!
    ik hoorde van mijn zusje dat je `n site had. verrekte schier ja daarzo in NZ!! nog wel drok daarzo in het land?MOOI JONG!!
    de mzzl

    gr van het Pootgoed van Werkman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 25587

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: