Wel de werk Partner??? - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Wel de werk Partner??? - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Wel de werk Partner???

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo beste mensen!!!!

Hier weer een leuke dag gehad. Vanmorgen eerst een container vol met tulpen klaar zetten. Daarna weer bollen voor Japan ingepakt en daarna nog even de koelcel op orde brengen. en pa, goed dat je het spuiten nog even hebt afgewerkt!! Dat mag ik wel lije!!! En hoest met onze auto coureur?? Al weer een beetje bij gekomen van de schrik?? Je durft nu zeker nooit meer auto te rijden!! Nou ja, als het de werkauto maar was das beter dan de goeie Partner,haha!!! En euh, OOH JA, je raadt nooit wie ik hier vandaag ontmoet heb. Ik was aan het werk voor de schuur en hij zei in eens: "Ha, Seubring"!!! ............Het was Ton Zuidema (voor degene die hem niet kennen, een leverancier van verwerkingsmachines uit Nederland) Nou dat was wel grappig!! Ja, en dat was het eigenlijk wel weer voor vandaag. Nou dus ik zou zeggen het beste moar weer en welterust'n!!

Iedereen die elke keer trouw de verhaaltjes lezen en af en toe reageren wil ik even bijzonder bedanken!!!

Groetjes van gertje!!!

Zoen schattie!!!

  • 06 Juli 2005 - 18:54

    Gerda:

    Hallo mien jong,
    Wat verrassend dat je ineens door een Nederlander werd aangesproken. Papa is nog niet binnen dus nog niet aan hem gevraagd, maar is dat niet die man van Botman spoelmachines of zit ik er helemaal naast?
    Het was trouwens niet de werk partner, niet de goede partner, maar....je weet het al.
    Verder geen nieuws.
    liefs, groetjes mam

  • 06 Juli 2005 - 19:34

    Tina:

    Hallo Gert,
    Weer even een berichtje van deze kant,het is een berichtje voor jou en eigenlijk ook een beetje voor de jeugdige lezers van de beilervaart en het is dan ook niet helemaal van mij maar ook een beetje van de buurtvereniging!
    De nieuwsbrief moest weer rond vandaag met de bijzonderheden om te doen en ja die wil ik jou niet onthouden!
    Ik weet niet ben jij er 23 Julie al weer??? Dan kan de jeugd kruisboogschieten dit is voor alle jeugdvanaf 10 jaar zonder ouders!!!!!!!!!!!!
    de kosten zijn 10euro p.p.
    De BBQ is op 27 Augustus nou dan ben je er zeker wel weer toch????
    Nu heb ik ook nog wat anders namens het bestuur, jullie wilden als groep eens gaan darten toch???
    In het buurtgebouw,nou willen we jullie als groep jeugd een budget aanbieden om zelf een dartbord aan te schaffen en een beschermplaat erachter te maken ,ik weet natuurlijk niet wat jullie hier van vinden???
    Als het jullie wat lijkt kunnen jullie 1keer in de maand of 2maand een dartavond in het buurtgebouw houden en met de inloop avonden darten wat vinden jullie hiervan en wat denken jullie nodig te zijn aan budget????
    Misschien heb je in de spaarzame minuten tijd om je gedachten erover te laten gaan en natuurlijk de andere jeugd ook laat mij het maar weten wat jullie hier van vinden.
    Een heel lang bericht en misschien denk je wel toedeloe met je buurtvereniging, dan leest iemand anders van de jeugd dit berichtje misschien wel, makkelijk he zo'n site word zomaar overal voor gebruikt!!
    Nou ik stop ermee en Gert veel plezier daar in Nieuw Zeeland,Leuk trouwens zo'n bekende in eens!!
    Tina,ook de groeten van Henk.

  • 06 Juli 2005 - 20:39

    Frank:

    He Gert!!

    Ik ben weer helemaal bijgelezen over jouw avonturen downunder! Ik moet nu iedere keer bij iemand anders op de computer kijken op internet... waarom?? Mijn computer is een beetje ziek: Bliksem ingeslagen tijdens de TT-nacht! behoorlijke balen, maarja is niet anders! Hij is nu op de ziekenboeg bij dokter PC!! Maar nog veel succes daar tijdens je verblijf en je hoort/leest wel weer wat van de webmaster!!

    Groeten Frank(en Wietse)

  • 06 Juli 2005 - 21:08

    Gerda/Jan:

    Nee Gert, ik zat er naast. Ik weet nu waar de man van is.
    Nu de berichten van je vader:
    Hallo Gert,
    Gisteren flink gekopt met de machine. Perceel Heemskerk is er helemaal af, vandaag al nagelopen door de Polen. Verder perceel Tol een deel, Boterveen de leverbaren en de Cevennes en de eigen Menorca's + Leen met de machine gedaan. Dan weet je er weer een beetje van. Ook de eigen lelies geselecteerd. We hebben af en toe een buitje en hoeven deze week niet te beregenen. Wat aan het klussen in de schuur en de kanten bijmaaien op het land. Dat wil je toch allemaal weten he? Leuk dat je Ton Zuidema tegenkwam. Kun je niet een paar dagen met hem rondreizen? Het gaat dus goed hier. Het werk is te behappen. Tot een volgende keer maar weer,
    groetjes je pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 25414

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: