Slangen??? - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu Slangen??? - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van gertseubring - WaarBenJij.nu

Slangen???

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

05 Juli 2005 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo iedereen,.........

Ja, wat schubben zijn?? Nou schoonmama en de rest van de buurt ik denk dat ik je het wel een keer kan laten zien als ik weer terug ben. Het is zoiets als de buitenkant van de bol ja!! En wat de slangen en ander ongedierte heb er nog niet veel van gezien hier. Ze zullen hier vast ook wel een of ander eng dier hebben,.... weet ik veel?? Ja, en verder gaat alles prima aan deze kant. Vandaag begonnen met het inpakken van de bollen bestemd voor Japan. Daar moet namelijk weer een beetje "compost" bij gedaan worden. Het was wel druk in de schuur. Het wegen, tellen en inpakken gebeurt in dezelfde schuur. Dus dan rijdt het en loopt het af en aan met volk en heftruck. Nou ja, en verder mijn dagelijkse werk. Een beetje de koelcel rangschikken enzo,.... Morgen moeten we nog een grote bestelling met tulpen klaarmaken. Wat beterft de regen in Nederland. Ik zag net beelden op tv (BVN) van Vlaanderen en daar liepen de mensen tot de knieen in het water. Maar goed dat we niet zoveel water gehad hebben!! Is 6 mm mooier, toch pap??? He rainer ook nog ff bedankt voor je berichtje kan ik even op de hoogte blijven!!!

Nou beste mensen ik ga ff weer slapen, saai hè!!!

Nou groeties thuus en een zoentie an de vrouw!!! (haha, ik kan het nog wel, Dreins)

  • 05 Juli 2005 - 16:23

    Hillie:

    Gert, Mooi toch deze site. Zo horen we inderdaad nog es wat uut de buurt. Al met al lijkt me wat je nu doet wel gezelliger, misschien ook wat drukker en mogelijk wat meer hectiek maar dat maakt jou toch niet uit?
    Die moe van jou is er ook eentje hoor, maar die dochter van mij en meself niet vergeten zouden denk ik dezelfde reactie vertonen en ik denk dat jouw meissie wel de hoogste toonladder va allemaal zou halen.
    Gert, groet'n vanuit weer een sonnig BeeVeetje en tot "the next" . H.

  • 05 Juli 2005 - 18:30

    Sander:

    ha gert!

    je vermaakt je nog steeds heb ik in de gaten. vandaag effe aan het leem rijden geweest naar zinger. was wel effe geinig werk. voor de rest is het hier nog steeds droog en als ik de weersvoorspelling lees komt er niet veel water meer bij. als het zaterdag maar droog is met de beachparty.

    nou doe je kalm aan en de groeten.

  • 05 Juli 2005 - 20:03

    Margriet:

    Hey gertje!
    Lekker gewerkt vandaag?? nouja...je begint al weer aan een nieuwe dag.. Ik kom net terug van oppassen bij van den boomen...22uur? haha..ja op tijd he?! Moet er morgen weer vroeg uit, moet eerst werken van 7tot8 dan ff naar school en dan weer werken tot 18uur...(voor jou natuurlijk niet meer dan normaal om zo vroeg op te staan, maar ik moet er toch nog wel een beetje aan wennen!) Je broertje heeft nu toch maar mijn oude fietsje bij het oud ijzer gedaan..dus als je terug komt moet ik toch maar ff een eigen fiets gaan kopen...ik wil natuurlijk ook wel bij jou achterop gertje, helemaal geeen probleen...haha, denk niet dat je daar op zit te wachten ??... dus voor de andere lezers ---> iemand nog een fiets in de aanbieding?? Nou gertje...tot de volgende x en zie verder je mail! Doei doei!!! Kus je vriendinnetje!!!

  • 05 Juli 2005 - 20:07

    Opa Mulder:

    Hallo Gert
    je bericht gelezen.Het gaat goed met jouw. Vanavondkeken we naar een programma over Nieuw Zeeland.Pacht natuur,interesant.De temperatuuris hier aardig gezakt 20 gr. Beter om te werken zo kun je tenminste og wat doen. Verder veel plezier met de bollen. groeten van opa en gerda.

  • 05 Juli 2005 - 20:41

    Gerda:

    Ha die Gert,
    Niet zo heel veel nieuws. Op school de laatste cijfers ingevoerd. Is altijd gedring bij de computers met dat programma er op. En natuurlijk is er dan 1 kapot en op de andere draait dat programma niet. Dat laat dan twee computers over voor een groot deel van de docenten die het allemaal vandaag of morgenvroeg moeten doen. Nou ja, ik heb alles er in dus laatste lessen, opruimen etc.
    Ik ging vanavond even een eindje rijden met Ruud. We kwamen vanaf Albert en Betsie, keurig ruim en rustig door de bocht. Komt daar een gek knoerdhard door de buitenbocht. Ruud ver de berm in,goed gestuurd, geremd en gas gegeven (ik kan het niet na vertellen)die gek op de rem, je hoorde de banden gieren. Waren wij toch ondanks ons voorzichtige bochtje mooi de sigaar geweest als het niet goed was gegaan. Volgende week begint Ruud met z'n rijles, maar dit was een stevig voorproefje!
    Nou laiverd, dit was het even weer. tot de volgende keer, kus mam (en vast ook van pap, maar die komt net binnen van spuiten omdat ze het morgen toch over wat regen hebben)Doeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 25595

Voorgaande reizen:

02 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: